Dyk Dig Fri


livstecken från mig

Posted in Diverse av junkfoodgteborg på december 5, 2012

hej,

nu var det fruktansvärt länge sen det var något liv på denna blogg!
nu finns det nog ingen längre som tittar in kontinuerligt här… som tur finns det ju andra fina bloggar att spana runt på, en av dom som jag hittat till som också är aktiv är dumpstrat, så visst dyker folk efter mat fortfarande, och inte syns det mest på internet utan bakom butikerna. för visst är det så att jag fortfarande lever på skräp! och det händer med jämna mellanrum att jag träffar andra dumpstrare, och om jag inte gör det så lämnar dom sina spår efter sig..

visst är jag lite sugen på att blogga lite igen, blir till att ta fram kameran här snart tror jag eller vad tycker ni?
eller är ni några som läser här? vore kul med ett hej från er.

Kommentera

