Dyk Dig Fri


tack och hej…

Posted in Andra dyktexter av junkfoodgteborg på mars 4, 2011

.

…det var hos dig jag dumpstrade första gången
…din fyndlåda var fantastisk
…du har mättat många magar
…och gett mig många fina promenader i natten

men nu har du gått i lås och bom, tråkigt.. minst sagt.
man kan ju fråga sig varför det skulle sluta på detta sätt?
men tack för allt! och jag kommer forsätta att besöka din granne med jämna mellanrum.

jävla metaldörr jävel!

3 svar to 'tack och hej…'

Subscribe to comments with RSS eller TrackBack to 'tack och hej…'.

  1. ADMM said,

    Be a bitch, när de är det. Allt jag kan säga!


    • stora järngrindar, frågan är vad det mest kreativa man kan göra med det?
      men absolut jag håller med, sopor är till för oss alla

  2. Stringburka said,

    Hemskt, synd. Om det är var jag tror det är iaf. Vilket det nog är.


Kommentera

