Dyk Dig Fri


friganism i vakna med the voice…

Posted in Andra dyktexter,Diverse av junkfoodgteborg på februari 20, 2011

Den ”nya trenden”, att vara frigan, snackas det om i det voice, eller snackas och snackas, dom driver om det. Har aldrig lyssnat på programmet så vet inte hur det är men programledarna verkar vara ganska så hysteriska och ska vara roliga och därför dom skämtar om det. kolla själv om ni vill.

en lite rolig detalj, ”dom äter väl inte nåt som har legat på en äcklig tallrik?..” och som svar på det så brukar jag ibland när jag är i stan gå och äta det som folk lämnar efter sig på sina brickor istället för att köpa mig en egen lunch. inte alltid det enklaste då jag inte vill äta kött och det mesta som serveras ute är ju tyvärr kött. fler som brukar äta det som folk inte orkar äta upp eller som jag kallat det någon gång att ”traya”.

Kommentera

