Dyk Dig Fri


Rum uthyres!

Posted in Uncategorized av junkfoodgteborg på augusti 30, 2010

Tänkte fuska lite med bloggen och göra lite reklam… Behöver en inneboende.

Bor i en stuga utanför Göteborg (Olofstorp) och söker en inneboende. Jag bor där ensam nu, det är två rum och kök plus två minirum. Det är stor tomt. Hyran är 1500:- plus el. Stugan är väldigt enkelt utrustad; det är en f.d. Sommarstuga som nu bebos året runt. Således är det en fördel om du inte har något emot lite bohemiskt leverne – t.ex. är det utedass som gäller. Med buss är det trekvart min till Göteborgs central eller 15 min till Lerum.

Jag ser helst att du:
Gärna, men inte nödvändigtvis, är vegetarian/vegan/frigan.
Inte är fascist!

Kontakta mig genom att droppa en kommentar på sidan.
//Stringburka

Kommentera

